sunnuntai 14. syyskuuta 2014

maailma oli tänään eriskummallisen kaunis

edessäni kävelee nainen morsiuspuvussa ja aurinko on leikitellyt tänään enemmän kun ennen.
eilen koti oli tyhjä ja minä itkin ja kaikki tuntuu nyt puhtaalta.

pesin jopa varpaat.

huomiseksi pitäisi kirjottaa tärkeitä ja merkityksellisiä sanoja neljätuhattta,mutta paperi on kauniimpi tyhjänä.
en tahdo sitä tahrata.

Elämä on ollut tänään tärkempi kuin aikoihin.
Annnoin sen olla ja hylkäsin velvoitteet.
Opin jopa syömään hunajaa ja koen sen tärkeämpänä prioriteettina kun koulutukseni.

Teessä on enemmän kofeiinia kun espressossa ja maailmani on mullistunut.

Tykkään enemmän turista turhia ja luoda jotain kaunista.

Essee koskee holokaustia ja se ei ole sovelias aihe maailman kauneimpaan päivään.
Ei se vaan luonnistu.
ei ei, ei se käy.

Niimpä juon teetä ja hengitän turhuuksia ja ajattelin karata sirkuksen matkaan.
Ja sanon vitut.
enimmäkseen sanon vitut.
täydellisesti ja kokonaan.

vitut.

minulla on hyvä olla ja roikun siinä kiinni niin kauan kun sitä kestää.
siinä olossa siiis.
elämässä.

tulevaisuus tapahtuu joka tapauksessa.

aurinko alkaa kurkkia nurkan takaa ja se sokaisee.
mitäpä te sillä tiedolla.

Uskon että maailmalla on ollut hyvä olla tänään.
Ehkä ketään ei kuollut tai jäitä ei sulanut tai kukaan ei sotinut, mutta se on ollut iloinen.
Rauhallinen.

Ja minä olen iloinen.
Ja minä opin taas hengittämään.

1 kommentti: